Poznajmy się!

    Witajcie! To mój pierwszy post tutaj! Ten blog stworzyłam po to, by dzielić się nowinkami ze świata SSO, pomóc wam być na bieżąco z nowymi aktualizacjami, oraz by razem z wami przeżyć tę niesamowitą przygodę ze Star Stable! Jeżeli masz jakieś pytania, śmiało, możesz się ze mną skontaktować! Gdy chcesz z komentować post, to pamiętaj, że...

~ Nie możesz w nim obrażać innych

~ Nie pisz w nim brzydkich słów

~ Nie motywuj mnie do działania - nie na odwrót!

Chcesz mnie odnaleźć w Star Stable? W SSO jestem Ada Dreammountain i obecnie gram na serwerze Honey Valley.

 

Dziękuję za przeczytanie! Następny temat postu: Aktualizacje Star Stable #1 !

Pozdrawiam was! 

                                                                                                                                        Ada


 




Komentarze

Prześlij komentarz